torsdag 21 juli 2011

Snart så...

Hemkommen från en mycket trevlig skärgårdsfestival tillsammans med min syster. Vi sålde ganska bra och hade det väldigt bra! Inte ofta jag får umgås så många dagar med min älskade syster!


Glömde tyvärr kameran men jag ska försöka få tag på bilder. Vårat bord såg faktiskt riktigt gammeldags och trevligt ut!


Virkar på med beställningar och just nu färdigställer jag ett par babyskor, dock ganska stora så jag har kämpat ett tag med dem för att få dem bra (bild kommer).

Här är en liten bakelse som jag virkade för ganska länge sen... jag hittade den i en låda när jag städade...

Snart så ska vi äntligen åka till Skåne igen!
Och den här underbara stranden!
Vi längtar verkligen tillbaka och hade ju sån tur att vi kunde hyra samma stuga i år igen!


Stugan ligger strax utanför Ystad och förra året hade vi den här stranden i stort sett för oss själva varje dag! Helt underbart!


Nu ska jag titta vidare på Ernst och fortsätta virka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...