tisdag 12 juli 2011

Lite påfyllning :)

Igår gick vi in till stan, jag, dottern och bonussonen. Efter stan gick vi till Tinnis och badade och flickan min lärde sig äntligen att simma ovanför vattenytan! Förut har det gått bra under vattnet, men igår knäckte hon tekniken! :)


Jag hade en lista på garn jag skulle köpa, men hittade inte ens hälften! :( Blir så besviken ibland när jag går in i garnbutiker. Kanske för att jag jämför allt med syrrans butik och den är ju så klart bäst! Hon har alla färger Tilda och det är ju mitt favvogarn! Tyvärr har de slutat med färgnr 20 som jag använt till bullar... så jag ska testa med Paris istället. Drops har sin supersale nu så det var billigt!



Idag ska vi ut och bada vidare! Vi tar med oss lunch till Tinnis och är där länge! Och jag ska dessutom hämta ut mina nya visitkort som legat på posten i 3 dagar!



Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...