tisdag 12 juli 2011

Visitkort och etiketter

Äntligen tog jag mig för och hämtade min visitkort! Blev väldigt annorlunda mot mina förra som var rosa. Vet inte varför jag valde just gröna, men jag blev nöjd i alla fall. Blir fint till hösten sen :)

Jag köpte även adressetiketter, korthållare och etiketter.

Utanför affären står de och säljer jordgubbar så jag passade på att köpa hem lite så vi har lite efterrätt idag.

Vi har varit och badat idag och från att Madeleine simmade några få simtag igår, klarade hon till slut att simma 50 meter i den stora bassängen (en längd) och hon stannade en endaste gång. Men det var för att det var några barn i vägen. Innan vi skulle gå sprang hon och hoppade från kanten. Jag var i vattnet hela tiden idag och var beredd ifall hon inte skulle ta sig upp eller inte skulle orka simma.


Jag är stolt!!! :)

Nu blir det matlagning, sen stallet och när jag kommer hem blir det jordgubbar och grädde :) Därefter blir det virkning för hela slanten till Allsång på skansen!



Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Hej! tittar in och ser vad du har för dig! så roligt när simtagen kommer :) o vad stolta man blir..Ha en fin dag! kramiz Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en gullig hälsning till mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...